den första juli tvåtusennio

det är redan den 1a juli, det känns helt stört hur fort dagarna/månaderna går. har jobbat på som vanligt och igår efter jobbet drog jag och mary ner till rålis och softade i solen ett tag med pastasallader från mitt café innan vi gick till nivå för att vi blev sugna på lite öl. satt där och hade det trevligt i några timmar, sen kom bana och michelle dit också sen rörde sig jag och mary mot sollentuna där vi mötte kimp natta linn o så i parken, var där en kort stund, mötte sen dajje vid station innan vi drog till alex och chillade där till the love guru

idag har jag varit i centrum med mami och bror, käkade sushi, blev sedan släppt vid abborreberget där kimp nat och mary satt och stekte, chillade där lite sen nu har jag diskat och plockat lite här hemma. ska till parken ikväll och njuta av vädret. älskar sommaren, fast hatar att jag jobbar. kommer inte hinna bli brun.. men i och med att jag kommer få galet med pengar kommer jag ha råd att sola solarium HAHA jaja

wääää jag fick ngt ryck och skulle fixa min blogg men det gick ju inge vidare så den får se ut som den gör för jag pallar inte

nilla nielsen, ngn svensk skånsk tjej med sjukt långt blont hår kom in på cafét igår och började prata om att hon skulle spela in musikvideo o grejer? gav mig hennes visitkort för att jag skulle lyssna på hennes musik. hon är tydligen värsta känd men har aldrig hört talas om henne? var inte riktigt min smak på musik så det kan förklara saken

skitsnack hit och dit, ut istället ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0