epilatorn låter som mördarmaskin

känns lite tråkigt att inte blogga då jag i framtiden vill kunna gå in på min blogg och se vilket liv jag (inte) hade. så iaf - igår jobbade jag 15-20, hade sammanlagt 16 kunder under hela den tiden, helt sjukt tråkigt. jag blev lämnad all by myself så fick inte gå iväg och köpa cigg ens, så när det blev panik frågade jag en tjej som satt på vår uteservering om jag kunde få en cigg av henne men det fick jag inte.. jag fick två!

åkte hem efter jobbet till min kära roomie och då vi insåg att vi satt hemma och kollade på skit på tvn en lördag kväll fick vi ryck och tog bilen till kista och gick på en helt okänd film - Drag me to hell som var en skräck-komedi. går inte riktigt att sätta ord på om filmen var bra eller inte.. den var bara jävligt konstig..

sitter här nu i jas säng medan hon epilerar benen, jävla fjant asså haha hon är fulltatuerad och har piercingar på konstiga ställen men ändå skriker hon och ajar sig när hon noppar bort håret på benen!

nää här sitter jag som att jag har all tid i världen men jag ska dricka upp mitt kaffe nu, kika lite på family guy sen är det dax att rulla till jobbet. peace in and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0