jag skrattar idag

jag var med några killkompisar ikväll hos en av dom och softade och drack på hans altan. och hur dom behandlar tjejer är fan svinit. hur dom hämtar tjejer endast av en anledning är helt sjukt. det är som att tjejer och killar skulle vara från två planeter. som att killar finns för att känna kåthet och tjejer är där för att lindra det. hur killar vräker ur sig komplimanger endast för att få en i säng. som ikväll, det hade varit en fest i närheten hemma hos en av deras andra polare och där hade 8 tjejer blivit utslängda. då säger mina idiotvänner att "vi hämtar hit dom, ta fram drickat vi ska supa dom under bordet". What THE FUCK!? och när man pratar med en kille måste det betyda att man langar? vad hände med att tjejer och killar ska kunna vara Vänner med varandra, att man inte behöver vilja ha sex bara för att man för ett moget samtal.

blir så fucking less på det här. och jag menar absolut inte att dra alla killar över en kam men majoriteten av de killar jag har träffat så är alltid deras första tanke att ha sex med en. när jag ser en kille tänker inte jag genast direkt att jag vill få honom i säng. jag gillar att ha killkompisar, älskar att ha killar runt mig. det är skönt att ha någon av ett annat kön som man kan samtala med och föra diskussioner. men det är som att i princip alla killar har en baktanke med allt dom säger och gör. jag är tamejfan feminist skulle jag tro. VAD HÄNDE MED JÄMSTÄLLDHET!? vad hände med att vi tjejer faktiskt också är människor, vi är människor som man kan skämta med, som man kan umgås med. VI ÄR INTE NÅGRA JÄVLA MADRASSER! fyfan pallar inte filosofera och uttrycka mig mer med detta, ville bara få skit ur mig.

usch. nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0