rainy days them gone

sitter här med min havregrynsgröt och fruktar att gå till tåget - fyfan regnet bara öser ner! snäälla min kära chef kan jag inte få stanna hemma idag..? jag vill inte gå uut, jag håller redan på att bli sjuk och värre kommer det att bli pga regnet..

jaja, känns så tråkigt, emelie fyller 18 imorgon och jag är bjuden dit (såklart) haha, men kommer inte kunna komma för att fira henne då jag verkligen måste jobba. synd att folk på jobbet aldrig ställer upp när man verkligen ber dom att ta en dag åt en. aja finns inte så mkt man kan göra.. förlåt älskling <3

Kommentarer
Postat av: M L I

det är lugnt baby :) vi får ses nåndag när du är ledig! :D <3

2009-07-14 @ 13:51:03
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0