the day before my b-day

min bloggning kommer verkligen i perioder. märks att jag inte försöker få cash för det här. i alla fall så har veckan i sig varit nice, förra veckan också. helgen var galen i lördags, direkt efter jobbet åkte jag till rålis och mötte upp claudio alicia och hennes kusiner på endags latinofestivalen och chillade där till bra musik och glatt folk. efter gick vi till nivå och där hookade vi med några killar från förra årets reggaefestival och hade det galet nice.

senare blev vi sjukt taggade jag och en av alicias kusiner så vi drog vidare till dem bow och dansade oss löökiga. jag och alicia köpte randiga glasögon på festivalen och jag råkade få med mig dom in på dem bow och jag kände mig som värsta kändisen då flera stycken ville ta kort med mig och mina glasögon hahah och dom passades runt hela kvällen, och tillslut stod min vän dj'n med dom på sig, niceeness


ramin väldigt full och jag soo flyyyy

och imorgon kära ni, fyller jag hela 19 år! helt värdelöst men ett steg närmre till 20! så på fredag blir det utgång tillsammans med tjejerna (och killarna om dom vill?) så vi ses på stockholms vägar!

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

SV: Ja precis ! Håller med dig till 100%

2009-07-29 @ 17:02:07
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Snälla, kan du göra mig en tjänst?

Kan du gå in på min blogg, i de senaste inlägget handlar det om att rösta på Britney Spears för Teen Choice Awards. Och det skulle betyda jätte mycket om du kunde göra det. Tänk på all skit som Britney har fått gått igenom de senaste åren. Snälla visa henne att du stöttar henne genom att rösta några gånger på henne så hon förhoppningsvis kan vinna ett pris. TACK!



emmaeriica.blogg.se

2009-07-29 @ 23:09:11
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0