you are the air that i breathe

helt ärligt alltså.. är det sommar eller VAD? orkar inte med det här j*vla vädret! vi har sommar en gång om året, kan vi inte få ha det då, snälla? menmen skyller väl på människan och växthuseffekten.. mhmm..

var iaf ute igår och dansade bort allt smink och det bara rann svett hahah freshness, men det är så det ska vara minsann. tappade min röst helt under kvällen, idag är den lite bättre men låter som att jag är i målbrottet gånger 20.. sov hemma hos mamma inatt i och med att hon jobbar en vecka i streck så hon sover på jobbet och brorsan var på hultsfred så kändes skönt att gå dit då det spöregnade imorse vid 4 när jag kom hem och busshållplatsen är närmre dit.. lite lullig som jag var blev jag tvungen att plocka bort kattskit från katten som hade bajsat i mammas säng haha stackars henne eller stackars katt som hade en skitig låda?

är ledig imorgon, så härligt! hade hoppats på fint väder men det kan man ju fetglömma.. ska träffa dajje och hennes lilla kusin, och dajje min kära tog körkort igår! Congratz my love. och nu - Scrubs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0