you wanna be starting something

yeaah, helgen som varit har bestått av jobb jobb jobb och jobb.. och lite entertainment -
i torsdags åkte jag och sanna till nivå och satt där ett tag innan vi åkte till gullmars och mötte bana och some fjortisbrud som var med henne. vi blev hämtade och åkte ut till djurgårn där banas 'polare' har en fet båt där vi satt och softade med bra musk och alkohol.
i fredags - jobb.
i lördags - var hemma hos en kompis här i sollentuna med han och hans två kusiner + hans pappa. dom dansade salsa och hinkade, jag drack vatten och tittade på haha. är en riktig torrboll i och med att jag jobbar. idag har jag också jobbat men nu äntligen kommer jag vara ledig fyra dagar I STRECK! känns sååå sköönt!

nu väntar jag på att klockan ska bli 00.30 då paradise hotel börjar. haha det är så sjuuuukt program! men så himla underhållande att titta på. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0