your the blood in my veins

det känns verkligen som att det är vinter? är sådär nedstämd som jag brukar bli då när det är så mörkt och kallt hela tiden, sitter och lyssnar på deppiga kärlekslåtar som jag egentligen inte tycker om haha. känns inte helt okej heller att deppa som på vintern då man ändå kommer att göra det om ett par månader, så nu ska jag ta mig i kragen och släpa mig själv ut på balkongen där jag ska röka min näst sista cigg från mitt fattiga paket innan jag går och lägger mig i sängen och tittar på tv. nu skrev jag verkligen Bokstavligen vad jag ska göra (fast ska även kissa och borsta tänderna)

sitter och pratar med johanna nu på msn och blev på bättre humör, ska åka till henne på gotland helgen efter jag kommer hem från reggae festivalen. saknar henne såå mkt min urgulliga vän!! fast nu skulle hon visst sova. kanske är dax för mig då att göra det som jag skrev ovan. ciao


jag menar ju det!! seriöst, jag borde lyssna på glada låtar på glada sommarn!
JÄVLA PISSVÄDER som får mig att bli såhär hahaha alla gör vågen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0