and the college girls goes..

jag är fullt medveten om att jag inte bloggar mycket nu och det kommer jag inte heller att göra. inte för att jag har bättre saker för mig utan jag är helt enkelt för lat. lat lat lat. tänker inte skylla på något annat.

sitter hemma hos mamma iaf och ska samla ork att städa ur mitt fd. rum samt garderob. usch, ibland önskar man allt att man hade magiska händer och kunde trolla. jasmine kommer hem snart efter att ha varit i göteborg ett par dagar, HON TOG STUDENTEN IDAG!! så vi ska fira med jordgubbar och mjölk som jag har köpt hem. kanske mixar jordgubbarna och mjölken så att det blir en god smoothie istället? hmm.. idéfulla jag.

nåväl, hittat ett tv bord nu till mitt rum så allt börjar falla på plats och snart kan vi inviga våran lägenhet till fullo! vill få upp baren som jasmine har och ställa dit alla drinkmixar, vill koppla in min tv, hänga upp resten i rummet och ååhhhhh jag älskar att pyssla i hemmet!

nu tjatar mamma på att jag kom faktiskt hit för att städa ur, inte för att datanörda mig så bäst att skynda så jag inte missar skjuts och bärhjälp från henne tillbaka till mitt place, peace out hombres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0