could you be looved

får lite småpanik här. börjar jobba om ett par timmar men fastnade framför weeds här på webbtv så har legat i sängen helt död men inte kunnat sluta kolla. fuck. och nu är jag pigg igen. aja, det skadar inte att vara trött en dag på jobbet, är ändå ledig sen på tisdagen så kan sova ut då istället innan det är dags igen. på torsdag kommer pengarna rulla in så på fredag blir det utgång fast jag egentligen inte har råd men you gotta do what you gotta do..

jag längtar som fan till U R F ! ! ! ! ! ! kollat igenom bilder som alltid när jag inte kan sova och tiden har gått så sjukt fort! minns när det var typ 200 dagar kvar och nu är det, vänta ska in och kolla...
...45 D A G A R K V A R ! ! HEELT GALET! wooouuuuuu och det är bara saker som väntar. by the way, jag fyller 19 om 5 veckor. inte så mycket att fira men ett år kvar till 20 ;) niceness!!

blir inte tröttare av att vara inne på datorn så dags för shutdown.. eller en cigg på det innan. ja, jag har börjat röka igen. men bara under sommaren sen slutar både jag och min roomie ;) på tal om det.. på lördag blir det IKEA för att handla det sista till lägenheten, sen är den så klar som den kan bli! INVIGNING; jag hör av mig haha sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0