flera veckor sen

shit hade nästan helt glömt bort att jag har en blogg.. har bott in oss ordentligt nu i vår fina lägenhet och jag trivs som fisken i vattnet! brukar vara mörkrädd annars men är absolut inte det här. och det är toppen att bo med jasmine, vi kommer verkligen bra överens. får ta och lägga upp nån bild nån gång på vår fina lägenhet!

har haft galet mycket för mig på senaste, och idag är min första helt lediga dag på läänge! så ska fortsätta chilla i vår ljuvliga soffa och äta min macka innan jag går ut på en cigg på vår fina balkong!!

i onsdags fan, dem bow firade 3 år och spelade på göta källare, och det var uppträdanden av än så länge rätt okända(?) svenska reggaeartister, dom var riktigt bra vissa av dom. den här låten uppträdde en av dom med och jag har verkligen hört den förr. är det en cover eller spelas hans låtar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0