fuck the shut up

OM DIG:
Du heter? Sia
Du är född? 1990
Du bor?  Sollentuna kommun

Du gillar? Music and my friends & family
Du älskar? Good stuff
Du hatar? Svaga (de som inte står på sig) människor, de om inte står för sina åsikter, folk som snackar skit om andra, de som inte förändras, lögner och sånt bullshit


SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Min mobil som har en mp3;)
Myskväll eller festkväll? Beror på humör
Tjejkompisar eller killkompisar? Båda!
Krulligt eller platt hår? Krulligt
Långt eller kort hår? Långt

FRAMTID:
Hur många barn? 2
Namn? Tänker inte dela med mig av mina fina namn
Gifta dig? Nej
Arbeta? Behandlingsassistent
Bo vart? Där jag trivs

FAVORIT:
Låt? Too many
Person(er)? De närmsta
Dag? Hela helgen, och onsdagar för att det är mitt i veckan samt torsdagar för att det då är fredag nästa dag. och tisdagar för att dagen efter det blir det mitt i veckan.. alltså alla förutom måndagar! eller inte söndagar.. då vet man att helgen e slut.. SKIT SAMMA jag tycker om alla dagar!
Kläder? Efter humör
Musik? Reggae/Dancehall/Hiphop
Mat? God mat 

DIN DATOR:
Hur många ikoner har du på skrivbordet?  11
Hur många är online på din msn?  16
Vart står din dator? Just nu i mitt knä i sängen
Har du Bilddagboken? Nej
Har du Facebook?  Ja
Har du Playahead? Nej
Hur många bilder? Massa fler när jag får tillbaka bilderna från min totalt utbrända dator =)


Kommentarer
Postat av: M L I

sv; haha älskling du har helt rätt :D <3

2009-06-23 @ 11:50:53
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0