ge mig FREDAG & AUGUSTI

sitter här hemma och ska göra min psykologi uppgift så att jag får godkänt i slutbetyg men kan inte slita mig från musiken och jag blir så gaaalet taggad!!! på fredag bär det senare av mot MANGOO för att DANSAAAA ooohhohoo jag längtar asså känns som jag inte varit ute på hur länge som helst haha jag har fått tillbaka min lilla period då jag går ut i princip varje helg..

sitter o pratar med claudio på msn om att vi ska köra summerjam nästa år och om UURFFFF I ÅR, om partytält, att vi ska campa tillsammans allihopa och att vi ska ha en BIL där jag kan ha mina kläder så dom inte blir fuktiga och luktar bajs som sist hahaha inte för man bryr sig men lite fräääsch vill man väl vara;) ÅH VAD TAGGAD JAG ÄÄÄR!!! nedräkningen börjar REGELBUNDET FRÅN OCH MED IDAG!!!

....65 dagar till URF 2009, 6-8 Aug



KÄÄÄÄNN DEEEEEEEEEEEEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0