jag spottar på dessa människor

eftersom att du ägnat din fritid till att skriva ett helt inlägg om mig kan jag ägna min tid till att skriva ett om dig.

du är inte min vän. du kommer aldrig mer att bli min vän. jag är färdig med alla människor som snackar skit, färdig med människor som inte står för vad de säger, människor som hugger en i ryggen så fort man vänder den till, jag är färdig med de som gör misstag upprepade gånger utan att lära sig, jag är alltså färdig med dig.

det roliga med det hela är att alla är trötta på dig. ingen orkar med dig och din stora käft, men ingen är stark nog att stå på sig och det anser jag också är falskt. att snacka skit om att någon snackar skit och sedan vara vän med skitsnackaren gör inte den andra människan bättre. och det jag är jävligt trött på är sätter hur folk ursäktat sig för att vara vän med dig. "men hon är sån, alla vet att hon ljuger, alla vet att hon snackar skit" jaha, så då är det okej för henne/Dig att bete sig så?

så då borde det vara samma sak att "hon hade ju sex med hennes pojkvän, då gör det inget om hon har sex med min också för det är sånt man får räkna med när man är vän med henne", eller det här med att "alla vet att han stjäl saker, men då är det bara att man gömmer sina grejer".

jaha?.. så dagens människor vill ha falska människor omkring sig? ni vill ha folk runtomkring er som ni VET är falska, som ni VET pratar illa om er, och som ni VET gör ner er så fort ni inte är i närheten. fine by me, men då ska ni fan inte komma och klaga till mig sen när denna människa, just dig som jag pratar om nu, kommer att snacka skit om er sen, som kommer att ljuga ihop historier, som bla har ljugit ihop att jag och hon var och festade med Adam Tensta. ha såna vänner omkring er, varsågoda. men Du, som kom och pratade med mig på Mango bar för nån vecka sen - jag vet hur du pratade om mig hemma hos Marica, jag vet att du satt och gjorde ner mig framför alla mina vänner. och sen att du står och blånekar det och ljuger Mig rakt upp i ansiktet och kommer med dina falska jävla ursäkter gör så att jag är ännu mer färdig med dig än vad jag någonsin trott att jag varit. jag har aldrig behövt dig. jag har aldrig behövt ditt skitsnack. du är grymt rolig att vara med men jag tänker inte vara en av dom som tar dig för det - för jag Vet vem du är, jag Vet hur du är och jag Vet vad som kommer ur din mun så fort man inte är med dig. Jag har varit där när du har snackat skit om andra, snackat skit om Alla, hur kunde jag vara så sjukt korkad att jag inte fattade att du pratade om mig med! all bullshit om att vi hade en ny start, all skit. under hela den tiden gick du och baktalade mig, gick och gjorde ner mig ännu mer, gick och sa att JAG inte är en sann vän!? men nu ska du ha jävligt klart för dig att jag kommer Aldrig mer att ha dig som vän. du är en Falsk människa och du förtjänar inte mig, du förtjänar inte någon av våra vänner. det finns en anledning till att du har så få kvar och det är just det att det du är sämst på är att vara en vän. 

always remember - de som pratar skit med dig pratar även skit om dig.  


Kommentarer
Postat av: Carin

Tack =) Man blir inte vacker av att vara bitter eller dras ner i samma skit som andra.

2009-06-25 @ 08:21:28
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: M L I

FAAAAAAN va soft! :D du kommer bli en rich bitch! :D hahahah

miss you babe! <3<3<3

2009-06-25 @ 10:48:44
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: nat

I feel you to a 100 procent mi lady

2009-06-25 @ 12:49:30
Postat av: SEX AND THE CITTY

hjärta.

2009-06-26 @ 12:11:16
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Carin

Min blogg är nominerad att bli månadens blogg. Rösta gärna på mig! Jag är bidrag nummer 3.



http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10275849

2009-06-26 @ 22:01:01
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0