you don't really wanna fuck with me (8)

lite skumt faktiskt, vi satt ute på balkongen här om dagen, jag jas och kimberly, och chansade hur många bloss det var på en cigg. kimberly gissade på 50 någonting, jag på ungefär 32, och jasmine på ca 27. det visade sig att det var ungefär 10-13 bloss på en cigg. wierdness..

strax ska jag gå till tåget och åka till karlberg till jasmines café och få mig en god kaffe och hålla henne lite sällskap då hon är där helt ensam + gäster, sen vid 6 ska jag vara hos mamma på middag med henne bror och mormor. det känns så konstigt att bara träffa mamma ibland. jag har nu bott hemmifrån i tre veckor och har träffat mamma ungefär 5 gånger. ska pussa och krama på henne jäätte mycket idag!! saknar min vovve också som bor hos mamma.

imorgon och i övermorgon ska jag jobba också, ledig fredag - lördag, jobbar sen på söndagen och hela den veckan. har räknat ut hur mkt pengar jag kommer få i juli och jag säger bara - Cashflooow!!  ska ta med mig en jävla massa pengar till reggaefestivalen också, pallar inte leva som vi gjorde sist haha käkade bara ravioli, jag vill den här gången kunna fyllekäka på plats istället för att äta kall ravioli. okej det var gott då men nu har jag tröttnat på det, och jag gillade verkligen ravioli innan vi åkte dit.

måste börja klä på mig nu, en god sen-midsommar-jordgubbstårta väntar också hos mamma, och har lovat min roomie att sno med mig en bit till henne haha peace out folks'

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

hahaha. kul liv att gissa bloss ;D

2009-06-26 @ 12:11:57
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0