back to school ones again

kryssningen var heelt galen! 2100 pers var ungdomar, resten 800 var barnfamiljer. vi festade gaaalet och dagen efter vaknar jag upp med en blåtira som håller i sig än idag. en kille fick ngt flipp och gav mig en feeet box, riktig idiot. förstår mig inte på killar som slår tjejer. anyway, hade kul iaf. bilder kommer upp när jag pallar
på morgonen började vi hinka igen , festade som fan i en kompis hytt och han hade med sig värsta ljudanläggningen, träffade många trevliga människor och när båten kom i land 18.15 i stockholm igen var jag full som en kastrull. åkte hem och sov nån timma sen vidare igen med nat upp till roni och compani för att chilla där. som sagt, jag fuckar ur när jag har lov..

på fredagen var det fest igen, bana och jag drog till nivå och förade sen vidare till dem bow där vi hookade med nicole, kimp, cassie och resten av packet, skön kväll förutom att bana lyckades bli utslängd. dagen efter var det jobbet som kallade, skit jobbig dag, ska egentligen inte dricka dagen innan arbete, man blir så tröög. såg förjävlig ut, blåslagen och osminkad, såg helt sönderknarkad ut, inte okej.

idag blir det friskis med anki sen antagligen plugg, måste fixa en bokredovisning till svenskan, märks att man är tillbaka till verkligheten.. jag får tillbaka min dator om ca 1 vecka så då jävlar blir det fler inlägg

nog för idag, ciao

Kommentarer
Postat av: ems

jag hörde att du träffade pälsur också när du o bana va ute :D

2009-03-03 @ 00:29:53
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0