dag 11 i mitt rökfria liv

hade bara 2 lektioner idag så slutade vid 12, hängde kvar i skolan för melli och hennes man och dotter var på besök så roligt att träffa dom! tog tåget in till stan för att jobba, kommer till jobbet och då har dom ändrat schemat utan att höra av sig till mig??? så jag var ledig idag så åkte till sollentuna och mötte upp marris, köpte lite grejer sen rullade hemåt. känns helt underbart när jag tittar ut, SOLEN HAR ÄNNU INTE GÅTT NER OCH KLOCKAN ÄR SNART 6 PÅ KVÄLLEN!! shit vad skönt det är, bara sköna tider framför oss nu, shit vad glad jag är att solen äntligen tittar fram!

morgondagen består av en lektion, 10.40-12.05, historia. känns jävligt onödigt. sen framåt eftermiddagen glider jag till marris för att fixa sig lite, dricka lite alkohol sen åka in till staden för att festa loss och fira hennes födelsedag, hoppas på en tuung kväll =)


ska ner till tvättstugan nu och hänga upp min tvätt, fred ut kära vänner och fiender som läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0