dag två i mitt rökfria liv

jag kämpar på med att inte röka, och har inte rört en cigarett på hela veckan. två dagar är många dagar men fler ska det bli!

är hos min kära emelie, har sett filmen Four Brothers, som är så jäkla bra. får sovsällskap inatt av min kära ems, och imorgon bär det av till naturhistoriska riksmuseet med klassen, ska bli skit kul! älskar det museet, att gå och titta på mamutar och djur i Afrika och sånt. hihi

biljetten är nu bokad så i helgen bär det av till gotland! jag ensam på en båt 3½ timme utan att röka.. ack, stackars passagerare.. ciao

Kommentarer
Postat av: ems

du är så himla duktig hjärtat!

2009-03-11 @ 16:10:23
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0