dagens nu jävlar

åh jag har blivit helt kär i en tatuering som jag ska göra på andra armen, men tänker inte lägga upp någon bild här eftersom att folk har en viss tendens att sno mina tatueringar(!!!!) så min tatuering kommer att förbli okänd.

jag har blivit värsta freaket när det kommer till tattoos, har så många jag vill göra men det är så jäävla fult att bara ha massa små tatueringar överallt och jag vill inte tatuera fett stora heller.. värsta dilemmat, vet inte vilka jag ska göra och vilka jag ska skita i.. alla har ju sin egna mening och betydelse, inte bara ngt shit som jag kommit på på en dag bara, utan mina grejer är genomtänkta. förutom den jag såg idag.. tihi.. ska boka tid så fort jag har ekonomin för det!

John Lennon - Imagine är en så väldigt fin låt att jag måste dela med mig


ps. GE MIG KÖRKORT FÖR I HELVETE SÅ JAG KAN ÅKA BIL NÄR JAG VILL HUR JAG VILL OCH HUR JÄVLA LÅNGT JAG VILL! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0