den femte marsss

147 dagar kvar till jag fyller 19, dock ingen ålder att fira men ett år närmre till 20
154 dagar kvar till URF 2009, 6-8 Aug, jag kunde inte längta mer!

..livet rullar på bra, veckorna går fort och det är nu bara 15 veckor kvar till sommarlovet!
sitter i skolan och ska egentligen skriva en "dagbok" i historian, man ska vara en person från 1800talet, men då historia är ett av mina svaga ämnen går det inte så bra. jobbade och slet igår at work, samma sak blir det idag. blir också så chockad över mig själv, har kommit i tid till skolan varje(!) dag den här veckan! låter inte som värsta grejen men Ni vet inte isf hur trött jag är på mornarna och hur Omöjligt det är för mig att gå upp. jag vaknar inte av nånting men nu helt plötsligt har vinden vänt =)

imorgon är det freeedag!! ljuvligt, åååhhhhh vad veckorna går fort, niiceneeeess!!

Kommentarer
Postat av: ems

älskling det är 13 veckor kvar ifall man räknar bort påsklovet sa malin :p

2009-03-05 @ 20:15:56
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0