en vanlig dag

sitter i skolan och väntar på att få sluta lektionen. har håltimma sen i 1 timme och 40 min.. och på tisdagar kommer vi ha, som på onsdagar enligt schemat, hål i 3½ timme 6 veckor framåt.. jävligt onödigt om jag får säga det själv, man går väl till skolan för att gå på lektioner?

chefen ringde igår så jag ska jobba idag också, och imorn. har lite plugg jag måste ta tag i, skriva lite grejer så får väl göra det på vägen dit och sen vägen hem igen.

hittade tyyngsta tatueringen som någon okänd har, men avundsjuk blir jag!!!!



fick tillbaka ca 5 arbeten som vi gjorde innan vi gick ut på praktik, högsta betyg på alla, känns riktigt bra =) blir så stolt över mig själv hoho.. ska gå tillbaka till klassrummet nu så vi kan få sluta, sen lägga mig i soffan och vila lite.. niceness ändå med hål, en liten stund iaf..


Kommentarer
Postat av: ems

jag är stolt över dig! :D

jag fick oxå högsta betyg på alla tihi :D

2009-03-04 @ 14:10:39
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0