folk beter sig

det var en skön dag på jobbet, trevligt folk som kom dit som man kunde skoja med och fördriva tiden lite. efter jobbet åkte jag hem till natta, där jag + mathilda är nu, om ett tag ska nattis och jag till edsberg för att träffa roni och resten, chilla bara. skulle jobbat imorgon egentligen med tog ledigt för jag måste plugga till ett stort psykologi prov på måndag.

har pratat lite nu om hur tragiskt det är med 18-19 åringar som snackar lika mycket skit om folk som man gjorde när man var 13-14, och att dom här 18-19 åringarna som jag syftar på inte ens står för vad dom säger. min åsikt är att om man inte står för sin åsikt, för vad man säger, så kan man lika gärna hålla käften! folk tror att man inte får reda på saken men hur mycket hjärna har man när man snackar skit om en person till en människa som är bra vän med den här personen? folk borde växa upp. okej om man fittade sig när man var yngre men folk som springer runt och beter sig som snorungar när de börjar bli vuxna är ju bara skevt. aja, fick mig en syl i vädret nu, at my blog!

bye


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Word.

2009-03-29 @ 21:26:43
URL: http://SexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0