för att jag har tråkigt och du vet för lite

Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Första var nog Jasmine, känt henne sen födseln!
2. Vad hette din första kärlek? Haha fröjdan, jäklar vad alla tjejer var efter honom
3. Vilken var din favoriträtt? Allt med ketschup.. jag älskade ketschup
4. Vilken var din favoritfärg? Blå
5. Vart bodde du? Hos mamma och ibland på helgerna hos pappa
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Det bästa var väl när man hittade en tia på golvet under alla hyllor på OKQ8
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag tappade min tia i snön, men det var lugnt när den kom fram sen på våren
8. Ville du bli när du blev stor? Veterinär.. och så ville jag heta Linda -.-
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Såna där.. nötcreme?

Nu
1. Vad heter din bästa vän?
 Har för många bra vänner så kan inte peka ut en enda som en bästa vän
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Vadå kärlek?
3. Vilken är din favoriträtt? Sushi är nog det allra bästa!
4. Vilken är din favoritfärg? Blå och grön.. och gillar starka färger
5. Vart bor du nu? Hos mamma
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Det har hänt mycket bra under åren, kan inte riktigt sätta finger på något speciellt.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Pappas, farmor och farfars död tog hårt på mig (självklart). Men tiden har läkt alla sår!
8. Vad vill du bli? Barn igen..
9. Vilket godis tycker du bäst om? Tycker bättre om glass faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0