Här kommer en liten utmaning..

Kopiera detta till din blogg, utmana några personer och berätta för dem.
Varje svar måste börja med din första bokstav i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, man får inte hitta på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjorde.
Du får heller inte skriva samma sak två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.
Lycka till!

1. Vad heter du? - Sia
2. Ett ord på fyra bokstäver - Soft
3. Flicknamn - Sandra
4. Pojknamn
- Simon
5. Yrke - Sjuksköterska
6. Färg - Svart
7. Klädesplagg - Strumpor
8. Mat - Svamp
9. Sak i badrummet - Schampoo
10. Stad/Plats - Stockholm
11. En orsak att vara sen - Sov för länge
12. Något man skriker - Saaatan
13. Film - Sjätte sinnet
14. Något man dricker - Saft
15. Band - Soldiers of Jah army
16. Djur - Snaaakee
17. Gatunamn - Skälbyvägen
18. Bil - Saab
19. Sång - Somewhere over the rainbow

Jag utmanar:
emelie, anki, lampe, jerryy

nej jag kunde inte hålla mig till historian och den här fucking dagboken, jag ger upp..

Kommentarer
Postat av: ems

åh vilken dryg en :'(

HAHA

2009-03-05 @ 16:47:05
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: jerry

jag har tagit bort min blogg :/

2009-03-05 @ 22:52:59
Postat av: Anonym

men åh jerry din lilla fisring. då får du det som hemläxa! moahah

2009-03-06 @ 09:34:04
URL: http://siabraa.blogg.se/
Postat av: A N G E L I C A

HAHAHA :D läs min :p

2009-03-06 @ 14:05:40
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0