nothing else matters

skola idag som vanligt med 3 timmars hål som alla tisdagar. spelade tärningsspel ca 2½ timme av den tiden, och jag anki och kimberly var lika skrattiga som vi brukar vara på torsdagar så det var en härlig dag ändå.

efter skolan åkte jag in till stan för att hämta min lön, mötte upp Citty och gick till café 60 och åt en grymt god ceasar sallad och pratade en massa skit, rörde oss sedan till Gina Tricot, kom dit 10 min innan stängning och vi hann hitta några fina saker ändå!

det blir kryssning den 8-9 april med mary och citty, ska bli så kul! jag har alltid höga förväntningar och jag blir aldrig besviken *ta i trä*. ska fortsätta kolla på Desperate housewives nu, fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0