nothing special

sitter hos natta efter en tuff dag i skolan, skön runda i kista, häärlig bastustund och hårfärgning.

har slutat röka sen igårkväll, jag vet att ni tänker: men det är ju ingenting! men efter att ha rökt ca 1 paket om dagen i 6-7 års tid så är det jävligt svårt, har hunnit gråta 4 gånger i skolan, haft raseriutbrott samt skakat för att jag varit så jävla röksugen. humöret är något mina vänner och de i min omgivning kommer vara tvugna att stå ut med fast det kan dom gott göra för att jag inte ska få lungcancer

ska snart hem och sova, imorgon blir det en hålfull dag i skolan - 3 lektioner är inställda. känns lite väl onödigt men behöver all närvaro med tanke på att jag måste ta ledigt på fredag för att åka till johanna till hennes hem på Gotland över helgen, ser verkligen fram emot att träffa henne och se hur hon bor.

byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0