rubrik ska stå här

gårdagen var helt helt okej, väldigt kul att kunna va ute med mary =) drog till nivå där vi mötte mathilda, dajana, denise och några andra tjejer för att sen rulla vidare till dem bow. hade fett kul men det första jag gjorde när jag kom in där va att slå i min hand på ngt konstigt sett så blödde skit mkt :S skumt.. aja, väl på nattbussen deckade jag och marris ordeentligt! jag vaknade av att min mobil ramla i golvet i nån kraftig sväng, då skulle vi av nästa station typ, fast vi var på fel buss så fick byta till en annan och det var fett kallt ute.......

sov skit konstigt idag :S vi va hemma vid 5 nån gång, o halv 9 vakna marris o en timme senare vakna jag. ingen av oss kunde somna om o båda va obekväma eller vad man ska säga. alkohol fuckar ens kropp asså, plus att man får ångest alltid dan efter man druckit:S SKIT SAMMA vad ointressanta grejer jag skrev nu fuck.. aaaaajaaaaaa haha peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0