dessa rikemansghetton!

Bara 130 dagar till URF 2009, 6-8 Aug

livet leker, i love it!

idag var min pappas kusin och hans mamma på besök hemma hos oss, tog en fika och pratade en massa blaj, trevligt var det. har pluggat som ett djur men allt känns så intressantare än pluggandet - låg och stirrade på en fläck i taket i ca 40 minuter tills jerry smsade mig och frågade om jag ville komma ut på en cigg, och det gjorde jag. dock inte på en cigg då det idag har gått 3 veckor i mitt rökfria liv!

vi bestämde också att vi ska ses imorgon för det var så jävla längesen vi verkligen umgicks så det ska bli helmysigt.



me liikeeeeeee.

kryssning 8-9 april, vi ses där!


"vilken planet ar du ifran?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0