bara för att jag inte pallar

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? pratar o pratar, vi hälsar iaf
Har du sett din bästa vän gråta? jaa
Vad åt du senast? skolans korv & potatismos och morötter
Har du fått någon komplimang idag? ja för mina bröst hahahaha
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? det är kändisen som är lik MIG
Har du varit med i en rättegång? japp
Är du polare med grannarna? tycker inte om mina grannar.. utom 1
Vilka länder har du bott i? Sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? minns inte
Har du haft en stalker? ja man kan nog kalla det för de..
Minns du dina/din musiklärares namn? NEJ:O
Hur bra är din syn? har läsglasögon så den är ju inte bäst
Var är dina syskon just nu? en hemma hos mig, en hos sig och en jobbar
Vad var den senaste drömmen som du minns? att natta hade en egen råtta som sprang runt i hennes garderob och att den hade ett för kort ben så hon tyckte synd om den.. och att en viss person bodde i ett varuhus och snodde kläder så vi gick till vakterna men dom trodde inte oss hahah
Vem ringde dig senast? mitt jobb
Vilken tid gick du upp imorse? 07.30

Vad ska du göra i helgen? middag hos grynet som fyller 19, och jobba
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Gåre bra att betala dn 15 maj?" Ace's studentskiva!
Vem är den senaste kändisen du tog på? tu madre
Vad finns i din bakficka? en rumpa
Vad gjorde du klockan 2 inatt? försökte sova men oroade mig för mycket för svininfluensan..
Vad är det första du gör på morgonen? snoosar..
Vilket humör är du på idag? inte bra. ont i huvudet, hostar och snorar plus irriterad för att småbarn i skolan bankar på datasals väggen och springer sen iväg. folk i min skola är så tuffa
Vad ska du göra efter det här? försöka komma igång med mitt jävla psykologiarbete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Vem är den senaste kändisen du tog på? tu madre



hahah.

2009-05-05 @ 09:57:24
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Grynet - mamma till hösten

Hallå? Annette Brodd då? Minns du inte henne?:S Hon har gett mig men for life

2009-05-10 @ 23:09:46
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0