när vi glider

har suttit ute på min gräsmatta med filt och musik och massa mys tillsammans med dajje i några timmar, kom precis hem igen och hon åkte iväg med pogah. ikväll vette fan vad som händer. kanske ska till solna med bana men får se om jag pallar, ska jobba imorn. efter jobbet hoppas vi på bra väder då jag och dajje ska sätta oss vid gräsmattan över vägen från mitt café och sola!
aahh.. jag älskar sommaren, så bra humööööör!!!



värsta sommarkänslaa!! uhh sommaren är fixad, planerna är gjorda, den kommer bli gryyyymmmmm

Kommentarer
Postat av: sandra

Hon är blandning mellan chihuahua och peknignese :P

haha, ja hon är ganska söt!! ^^ haha!

2009-05-11 @ 08:47:58
URL: http://snuusan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0