one loaf of bread

nyss tittat klart på desperate houswives och det är så dramatiskt, som alla redan vet.. var jätte trött en timme innan men höll mig vaken för att se på det så nu är jag pigg igen, always the same shit.

hade världens skönaste morgon imorse!! gick upp 7.50 och klädde på mig, gick och la mig igen 07.55 och sov till 07.35 för att gå till tåget 40, tog på mig strumpor, borstade tänderna och precis då ringer kimberly mig och frågar om jag är klar - då hon och hennes kille är utanför mig om 1 minut och frågar om jag vill ha skjuts till stationen. SJÄLVKLART! precis när jag och kimberly blir avsläppta och kommer upp till stationen rullar också tåget innan det vi skulle ta in för det var sent, så med solen stekandes och utan jacka rörde vi oss mot skolan med ett leende på läpparna. NICE!

nackdelen med mycket skola och plugg samt jobb, och ibland festande på helgerna gör så att jag inte har ork till nånting efter skolan. jag åker hem och gör ingenting, så himla lat. jag somnar i princip varje dag så fort jag kommit hem från skolan för att jag är helt slut, kan då inte somna förns sent på natten så sover alltså 4-5 timmar/natt och så fortsätter det såhär - the evil circle.. hoppas på bättre dygnsrytmer från och med imorgon!



måste lugna nerverna i hjärnan, bli lite trött, somna i tid. fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0