svenne äcklig banan

hade  världens lugnaste helg, så skööönt. på fredagen var jag med daje och packet så i lördags var jag hemma hela dagen och tog det hur lugnt som helst och kollade film med mamsen. igår jobbade jag och när jag hade slutat kom daje dit så åt vi sen kom också mher och pogah, vi chillade lite med varm choklad och te innan vi rullade mot sollentuna igen.

idag har det varit skola med kefft väder, regnade imorse när jag kom från tåget. sen ikväll blir det massa plugg också, usch.



alltså.. jag HAAAAAATAR den här låten!! och det jag hatar mest med den är att jag vet att hela stockholm kommer få det jävla syndromet att lyssna på den. och jag HATAR att man blir glad av den och att den sitter på hjärnan efter 1 sek. som glassigt låten. fy. Promoe, skäms du inte? går från Looptroop till det här.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0