that day will come

aahhh så skönt med långhelg. har varit lediga från skolan sen i onsdags, och har inte jobbat heller för den delen. eller jo i torsdags förresten.. i onsdags iallafall var vi på studentskiva och jag hade skit tråkigt, dålig musik, äcklig lokal, konstiga människor (förutom mina vänner). så runt 1 vinkar en vakt dit mig och frågar hur jag mår, bra svarar jag, då drar han med mig ut och så blir jag utslängd för att jag var "för full". tyckte då inte jag att jag var iaf..

i torsdags chillade jag i hässelby och igår fixade jag mina naglar så dom e nu jäätte fina och långa. men fuckade dom igår på ngt konstigt sätt så dom ser mörka ut på vissa ställen där dom ska va vita.. knas.. går inte att förklara.. iaf, var ute igår också med bana fatou ayda nasram och några fler av deras vänner, och hade galet kul. jag äälskar att daaansaaaaa. vaknade upp imorse utan baksmälla - drack verkligen exakt exakt lagom igår, niceness..

todaay: is gonna be the day that they gonna throw it back to youuuu (8)

ooch jag och jasmine ska nog flytta ihop i ett par månader nu i juli! det kommer bli galet nice. det är helt spikat men jag måste bara se över min ekonomi lite om vad jag kommer ha råd med och inte.. pallar inte bara betala hyra sen sitta där med 100 kr på en månad..

jajajajajajajaja förvänta inte så många uppdateringar av mig iaf förens fram till hösten. PEACE


who do you think you aaare, we're living in a small woorld.
as wicked as you think you are, we're living in a small world.
as bad as you think you are, we're living in a small world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0