hela gatan vet att de e deras fel vad som sker

Åhhh vad jag har ett härligt lyckorus i kroppen. Jag älskar den här känslan, och den kommer allt oftare. Jag är så himla nöjd med mitt liv och alla kära vänner och familj som jag har omkring mig. Jag trivs på min praktik med mina 5-6 åringar, jag trivs med min arbetslöshet, och jag älskar att jag kommer att ha mer tid till att umgås med mina underbara vänner och mer tid till att satsa fullt ut på skolan. Jag gillar till och med alla människor som jag inte har lärt känna än.
JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER !

Och på fredag kommer vi hinka hos mig innan vi drar ut i Stockholms krogliv och festar loss. Så längesen vi var allihopa och bara njöt av varandras närvaro. Jag har inte ens en gnutta hat i mig, skriver som att jag käkat happypills, fan, DET GÅR BRA NU !

Fan det enda som saknas nu är min sista(?) och nästan mest efterlängtade tatuering.. Ge mig pengar!


Kommentarer
Postat av: M L I

varför har du inte kvar det nya jobbet du fick? :o <3

2009-11-26 @ 23:48:49
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0