som taget ur en skönhetstävlings tal

Nu fick jag en sånhär härlig känsla i kroppen. I detta väder, i allt detta mörker och den mörka vintertid som vi har framför oss, då jag som alltid känner hat mot världen och mot alla som kommer i min väg, så känner jag ändå att det är nice. Det känns som att bättre tider är påväg. Inte för att det har varit hårda tider av några speciella skäl, men ni vet den där känslan då man känner att allt flyter på som det ska. Då man känner att man gör något av sitt liv, då man känner att man är omringad av bra människor som betyder något för en och då man bara njuter av sin tid här på jorden.

Exakt den känslan känner jag nu. Jag vet inte om det är för den tunga musiken som spelas i mina högtalare, eller om det är för att helgen närmar sig. Men jag tänker inte sitta och analysera kring det för när den här känslan väl kommer ska man bara njuta. Och som min kära vän sa: när man får en sån känsla ska man förmedla den och tänka på alla människor som har det dåligt ställt, barn och vuxna runt om i världen, och skicka sin positiva energi till dessa människor så att de ska känna ett ljus i allt mörker och känslan av att deras liv har en mening.

Låt oss hedra världens befolkning och önskan om en bättre värld, som låter så jävla tacky, där alla kan vara tillsammans och dela på denna jord precis som det var menat.

Bone Thugs - Lets change the world.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0