imorgon är det fanimej fredag!

Sooo whats new? .. Jag och Mary åkte till Fridhemsplan igår och mötte upp Sanna, gick och köpte mitt nagellack som jag har tjatat på i en evighet som kostar 135 kronor på make up store.. Ett vanligt jävla nagellack med lite glitter.. Och även fast vi var Säkra på att det var Det nagellacket jag köpte så visade det sig när jag kom hem att jag hade köpt fel. Fuck, 135 kronor åt skogen.. Detta betyder att jag måste spendera sammanlagt 270 kronor på mitt nagellack.. Skoja inte om det SVIDERR!! Efter det åkte vi till Kista, planerade på att gå på bio men inga sköna filmer gick så istället gick vi till Kista grossen, köpte massa godis, åkte till mig och kollade Simpsons.

Idag.. Snart, om en timme, ska klassen gå på bio.. Prinsessa ska vi se, fast den inte verkar speciellt bra. Jaja, bio blir det iaf. Efter det är det jobb som gäller, nära dit har jag också då vi ska catcha Sergel bion.

NUUU måste jag göra mig iordning i min seghet medan jag pumpar Sizzla - Formula som aldrig förr och skriker mig hes. Det som är roligt med musik man inte hört på ett tag, texten är fortfarande fast i hjärnan så even though its been a while, kan jag hela utantill haha låter som att jag känner mig fett stolt, men menar bara: Sjukt hur hjärnan fungerar.. Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0