nothing compares to you

Åååååååååh vad jag har slitit och kämpat och packat upp och fixat och donat och ääntligen är jag 99% procent färdig! Har en flyttkartong kvar bara, och den är proppad med kläder så det ända som krävs imorgon är att jag ska orka lägga in allt i garderoben. Mitt rum är galet fint nu med nytt skrivbord, min dator på plats igen med mina feta högtalare, I LOVE IT ! Och all min musik!! Har ju inte haft min dator sen i februari på grund av vissa omständigheter.. Men den saknade bebisen står nu fint där den ska <3

Imorgon har vi mössprovning så snart har jag min studentmössa tryggt i famnen. Borde kännas skönt men jag känner nästan bara stress.. Har tre ämnen att tenta och jag undrar hur fasiken jag ska hinna? Jaja, ska upp om 5 timmar så känner att det är dags att sova nu..

Denna låt är guldvärd förresten, har haft den på repeat i ett par timmar nu.. Det märks att det börjar bli vinter, usch. Sov så gott kära Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0