ding dong - man a gaallis

Holaaa sitter här hemma med musik i högtalarna och dricker min C-vitamin. Har projektdag hela dagen, så lediga från skolan men måste ändå glida förbi där då jag glömde mina grejer i skåpet igår.

Fick ett samtal från chefen igår vid 5 tiden, då han bad mig komma in och jobba halv 7 - 8. Nödvändigt att kriga sig dit för en och en halv timme men snäll som jag är gjorde jag det. Sanna kom in och mötte mig lagom tills när jag slutade, då vi softade lite vid parken där på en bänk och jag hällde i mig en sallad. Rörde oss mot Sollentuna där vi mötte upp Alicia, in på ica för chips och dip, sen åkte vi skilda vägar.. Eller Sannie åkte hem medan jag och Alicia åkte hem till mig och glodde tv, innan vi deckade håårt. Blev väckt av henne för nån timme sen innan hon åkte till jobbet och även fast jag hade velat somna om gick det inte.. Fuck jag pallar inte åka till Väsby för bara några pappers skull! Gahbe..

Slänger in två bilder från i fredags då vi var ute, enjoy, Peace!


Mariana Claudio & jag

Vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0