tre små apor hoppade i sängen

Ojsan hoppsan, hade nästan glömt bort att jag hade en blogg.. Detta kommer verkligen i perioder. I alla fall, då kan jag ta och skriva en bok idag för att uppdatera mig själv lite om vad jag har gjort den senaste veckan(?)

I fredags sov Alicia här efter en "skogsfest" med Claudio, Franca och några, var verkligen kefft där men sällskapet gjorde det roligt.
På lördagen åkte jag och jobbade sen hem igen för att fixa, jag och Mariana åkte till nivå och mötte upp hennes gudsyster för vi skulle ha en utekväll. Väl på nivå träffade vi Claudio och Emilio, sedan Michel, så vi tre åkte med dom istället till K2 där vi dansade natten lång.. eller 1½ timme sådära, önskar ibland att klubbarna kunde ha öppet några timmar längre än bara till 3, man hinner inte riktigt dansa av sig.

Väl stängt gick vi till DONKEEN där jag spenderade min rikskupong som jag fick i dricks på jobbet ett par timmar tidigare. Där satt vi väldigt länge innan vi förstod att vi måste ju komma hem på något sätt också. Väl i centralen märker vi att vi har missat sista nattbussen så nu var det första tåget som gällde.. Fick vänta sisådär en halvtimme men om man är med Claudio, Michel och Mary kan man ha väldigt roligt under den tiden.


Mina små apor, hör inget, ser inget, säger inget! Thats that!

På söndagen var jag heeelt ledig, så sov till 16.30 sådära, blev skitarg när jag vaknade av att telefonen ringde för man inte ska ringa mig tidigt på min lediga dag, men när jag vaknat såg jag att denna person hade ringt mig kl 15.00.. Hmm.. Alkohol täär på kroppen!

På kvällen kom Mariana och några killkompisar förbi en stund, chillade, sen skickade jag ut dom och gick och soov. Har haft en skön vecka i skolan också, i måndags och igår började vi 11.45 och idag är vi helt lediga! Snart, kl 13, ska jag vara på arbetsintervju på Jasmine(min roomies)jobb, då jag känner att jag börjat tröttna på att vara på samma ställe nu i 1 år och 9 månader.. Plus att där kommer jag ha fasta arbetstider och få mer betalt! Jag är så sjuukt pengakåt så det inte är sant! Eller jag älskar att tjäna bra pengar, I'm no golddigger.

Nu ska jag återgå till mitt te och mitt pluggande, det är väl klart att skolan skickar med uppgifter istället för att bara ge en helt ledig dag.. Ciao!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

a jag meeed :D

2009-09-11 @ 17:55:32
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0