cover me with blankets of Music

Sitter på Dajjes baksida med hennes bärbara dator och lyssnar på Groundation, medan hon krattar löv i solskenet. Helt underbart när solen är framme och värmer en från topp till tå. Har en fördel efter att ha varit i Turkiet - färgen kommer tillbaka illa kvickt.

Väntar på sällskap av Mary Jane och Nathalie, ska spendera dagen utomhus om jag får bestämma.

Helgen då? I fredags blev det ingen grillning då det ryktades att det skulle regna, och som absolut inte första gången hade rykten fel. Så fredagen spenderade jag på en pub i Helenelund med fulla människor och jag med mitt vatten och min cola.

På lördagen firade vi på dagen min brors födelsedag - 22 år gammal blev han. Alla bröder var där, mormor samt Kimberly. Vid 7 tiden gled jag och Kimberly upp till Edsberg för att fira Johannas bror som också fyllde 22 den dagen. Vi förkrökade där sen rörde vi oss in till stan till en Irish Pub där vi hade riktigt roligt, jag och Johanna drev som fan på dansgolvet och hade en allmänt rolig kväll.

Igår begav vi oss ut i solen (jag, Johanna, Citty, Viktor, Alex, Mariana, Mathilda) och satte oss i parken och grillade. Sen gled jag och Johanna till Viktor och glodde film på kvällen med Iwan och Viking också.

Bok på bok på bok.. Men när jag väl sätter igång blir det mycket att skriva. Fast nu är det dags att återgå till solandet, ser knappt vad jag skriver för solen bländar både mig och datorn.

Peace.


Bild: Citty Olsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0