& solen har hittat till Sverige

Som vanligt glömmer jag bort att jag har en blogg, skäms. Och för min egen del kan jag inte ta bort den, har för dåligt minne för att hålla koll på mitt liv ensam. Behöver allt dokumenterat.

Så, whats new?

Förra veckan;
Måndag - Ångest efter att ha kommit hem från turkiet.
Tisdag - Var med Balex som tatuerade sig, sedan fik & mys i stan med Uppsala crew +- några.
Onsdag - Saxo med Angelo mfl, sedan stan.
Torsdag - Var med Grynet och hennes underbara son Vidar på en heldag. På kvällen: Elephant Man på Göta Källare med Mariana, Nico mfl.
Fredag - Eskilstuna med Nico, Mariana, Alicia & Mathilda på Hoffmaestro!!
Lördag - Middag hos Dajana för att fira hennes och Nathalies födelsedagar.
Söndag - CHILL hos Mathilda.

Och nu är det bara skola som gäller igen och längtan efter helgerna, vilket första börjar imorgon då det blir grill & drickande hemma hos Nicos kompis Nico. På lördag fyller bror 22 år, precis som Johannas bror också gör, så det blir till att fira inne i staden.

Kan bara säga det att Alanya var AWESOME. I mitt hjärta. Väl behövd semester. Ligga vid poolen i solen, läsa bok, dricka en iskall öl.. mhmm.. Sommarjobb hela sommaren nu men ska försöka komma tillbaka eller åka någon annanstans så fort säsongsanställningen tar slut. Eller ja, nästan iaf.

Fred ut vänner och fiender.

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Det är klart vi kan :)

2010-04-17 @ 14:30:03
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0