Wave 'em like you just don't care

Satt ute på min balkong idag i solskenet och lyssnade på Metropol, och så kommer denna låt; T.Q - Westside, som jag spelade sönder för fleera år sen!!

Vilken jävla nostalgi-kick jag fick av låten, såå braa!

 

Mwhihihi snart börjar Desperate Houswives, efter det blir det promenad så att jag sover gott. Lika bra att vara pigg de sista -två- skoldagarna. IIH det pirrar i magen, SNART TAR JAG STUDENTEN!! Det har äntligen börjat slå mig! Som när jag hade fyllt 18 var jag fortfarande lika nervös när jag skulle köpa cigg även fast jag hade giltigt leg och allt.. men nu slipper jag ens tänka på att köpa cigg
- fem veckor och två dagar sen jag slutade!


Tänkte lägga in en låt men det blev en bok -

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0