You dont understand

Ingen direkt nyhet att jag är sämst i stan på att blogga.

Men, har haft en skön vecka som varit som inleddes med Chile - Schweiz på måndan på Mesogios i Medborarplatsen, och efter Chiles seger så firades det! Och nej jag är inte chilenare men man måste ju stötta sina vänners hemländer!
Jobbat på som vanligt sen firat midsommar + Chile - Spanien matchen och igår badades det i Edsviken - Badberget sen mys hos Johanna.

Idag är jag uppe med tuppen fast jag är ledig, ska bila idag till Tyskland och SUMMERJAM! Håller på att tvättar det sista nu, snart banken och växla pengarna till euro, sen så småningom.. Kl 14.00 i Sundbyberg ska vi alla mötas och sen bär det av.

Bil i 16-20 timmar, enda stoppet blir vart vi nu är kl 20.30 för att det såklart ska ses Chile - Brasilien matchen!

Jaja! Nästa gång jag vaknar kommer jag vara på campingen vid sjön och må FETT BRA!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0