anytime you need a lover call on me

TJATJA BLOGGEN!! Heheheh.. 7 dagar kvar tills jag tar min efterlängtade student och igår fick jag reda på att jag har Äntligen lyckats tenta min matte från 1an, lovely. Kändes som en sten som lyfte från mitt bröst. Hatar att gå runt med stressångesten man har från skolan.

Johanna är i norrland tills på söndag så jag får bo i hennes mysiga lägenhet tills dess, och väl behövt må jag lova. Förstår inte hur någon kan komma så dåligt överens med varandra av samma kött och blod som jag och min mamma gör. Men det märks verkligen att det är på tiden att jag ska fixa en egen lägenhet, vi orkar inte helt enkelt. 20 år tillsammans, dag ut och dag in, vem skulle inte tröttna?

Har i veckan handlat ett jätte fint armband och en jätte fin ring. Örhängen är oftast "min grej" men blev lite förälskad;




Inte världens skarpaste bilder, men har inte heller påstått att jag har en grym kamera. Ringen är köpt på guldfynd och armbandet är från NOW - Väsby centrum. Armbandet representerar verkligen mig också, fred, kärlek, tro sen söta små saker där det står "happy" (vilket jag alltid är) samt "make a difference", vilket är något jag representerar. (och jag är brunare i verkligheten än på bilderna).. haha

Har några bilder från förra helgens grillning också -



Jag och mina bröder på samtliga bilder, sen gulliga Johanna också, min trogna vän. (syns på bilden på mig och Johanna mot kvällens slut att vi fått en jävla massa färg under dagen)

Ikväll ska jag och några vänner dricka vin och snacka lite skit, sen får man se vart kvällen leder. Det är alltid skönast att inte ha några överflödiga planer för då slipper man bli besviken!

Slänger in en sköön sommarlåt också, vilken får mig att vilja bli helt kär mmmmmmm...


Ha en grymt skön dag/kväll mina vänner och fiender, kända som okända.
Peace to all y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0