Detta fält måste (alltid) fyllas i

Sol, HALLELULJA!

Kommer ha en soft vecka.. Försov mig igår så blev ingen skola för mig, idag var vi på bio och såg "Last song" som var helt okej men inget att se på bio, och imorgon är det vanliga lektioner men är, som alla andra(?), ledig tors-söndag. Kommer bli en tung helg också om allt blir som planerat, och ännu bättre ifall vädret håller i sig.

Inte nog med det så var jag i skolan imorse och gjorde ett datorkunskapsprov och har fixat mitt IG sen ettan. Och så tar jag studenten om tre veckor, bilar ner till Tyskland (Summerjam) tre veckor efter, några få veckor efter det fyller jag 20 och en vecka efter det är det Uppsala reggae festival (URF). Och som att inte det skulle räcka? Jo, nu är det även så att VÅREN är här! Och snart är det sommar sommar sommar! Så det finns absolut ingenting att klaga på längre..

..Om inte att jag är sjukt stressad inför studenten?

ALLA NI som ska till URF i sommar, GÅ IN på hemsidan och rösta bland vilken dancehall artist ni vill ha dit, så ska vi se till så att Mavado kommer!!

Nu ska jag förbereda mig inför en helkväll framför TV'n,
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0