Hypocrits all over the place

Sitter i skolan på teknisk psykologi lektion och gör en sista analys innan betygen sätts. Analyserar datorer, väldigt spännande.....

Hoppas folk har haft en lika skön helg som jag har haft i det sköna vädret som har varit. I fredags var jag, Kimberly och Johanna på Paddys i Sollentuna och tog nån öl innan vi hamnade på en hemmafest i Häggvik med Johannas brorsa.
Dagen efter blev vi, jag, bror och Johanna, upphämtade av mina två andra bröder för att åka till Väsby till deras vänner för att sola, dricka och grilla. Kom dit vid 14-tiden och var där till 5 på morgonen då jag fick en betald taxi hem, tack bror. Hade en soft dag i solen, spelade fotboll, tung musik i feta högtalare, sen bad i sjön vid husen.

Så igår, något bakis, åkte jag och en av mina bröder till min kusin och åt middag med min faster och min kusin och hennes små barn, riktigt trevligt med en familjehelg. Sen cyklade jag till Johanna, softade, skjutsade henne på min pakethållare (haha) hem och sov. Riktigt oldschool att cykla, men skönt och går så mycket fortare än att ta bussar och tåg överallt.

Så idag ska jag vara här i skolan men lär åka hem tidigare då jag fortfarande känner mig bakis sen i lördags, helt sjukt.

Jaja, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0