Seize the day

Förra söndagen ringde Roni ner mig, för han skulle utanför Uppsala och hoppa fallskärm. Så nyvaken som jag var gick jag ner till bilen och ställde in mig på en skön dag i solen. Väl sittandes där, mitt ute i ingenstans, ser jag några av killarna från Hoffmaestro & Chraa komma gåendes. Som det fan jag är av dom var jag tvungen att prata med dom. Bad sedan om en inspelning till Mathilda, då hon Bokstavligt talat skulle kunna Döda för deras musik. Tyvärr kom inte början med då Jerry "Hoffmaestro" säger ``Hej Mathilda´´. Men här är den;

Och även två bilder på Roni i sin fina fallskärmsutstyrsel;

Peace.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

PRECISS :D:D

2010-05-10 @ 17:36:41
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0