Summerlovin'

Välkommen till sommaren i Sverige!

Haft en sjukt stressig vecka, mycket plugg och mycket sommargrejer som skulle fixas. Har varit och lämnat in och hunnit hämta min cykel efter punka i bägge däck, tagit mig ungefär 3-4 år att lämna in den heheee.. (a) I'm only human...
Handlat lite schysta örhängen från H&M; tre par av samma vara fast i olika färger: ett par gröna, ett par persikofärgade och ett par gula, och det är vanliga runda som snäckskal, fast dom är såklart av plast och ser tyvärr lite för plastiga ut.. men för 20:- styck klagar jag inte!

Imorgon är det fredag vilket innebär (Daamdam daaaaam) MÖSSPÅTAGNING! Bättre sent än aldrig, Right!? Sen på kvällen blir det kanske utgång, om jag pallar, och på lördag blir det en heldag ute i solen med grill och dricka tillsammans med mina äldre bröder och deras kompisar. Ska bli riktigt soft!

Och i helgen var jag i Örebro och hälsade på La Familia från pappas sida, alltid lika mysigt att träffa släkten som tyvärr inte händer alltför ofta..

Har lax i ugnen, ska koka lite bulgur, lägga in zuccini och broccoli i ugn också sen ÄTA!! Så jävla hungrig! Och som det syns på vad jag ska äta så har jag (som många gånger förr) BESTÄMT mig för att äta nyttigt framöver. Vill ju inte punka mina däck på cykeln på grund av att jag Inte körde på glas..

..Så se upp alla ni i Sollentuna, min plingklocka funkar inte men kedjorna på cykeln gnisslar, så var uppmärksamma! PEACE!





































Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jaa de e klart, sånna som du förtjänar ju ett eget inlägg :) förstår btw att du är nöjd med dina ögon! skulle jag också vara om jag hade sånna :P helt kristall blåa och fina :)

2010-05-20 @ 18:06:10
URL: http://eyecandys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0