Pippa dig själv

Hatar när folk tror att man är dum.
Hatar när framför allt killar tror att man är någon man inte är - en IQbefriad som tror på varenda ord som sägs, som förlitar sig till 100% bara för att personen i fråga visar intresse.
Blir fett irriterad när folk tror att jag inte har hjärna. Det jag har mest av är just Hjärna.
Jag litar inte på människor. Det tar mig väldigt lång tid att ens släppa på garden lite för att visa vem jag är till max. Så att börja lita på någon? Nahhh tar nog något längre än några månader.
Så Fuck You.
Jag haaaaaatar verkligen, hatar, när Folk Tror Att Dom Känner Mig. När folk tror att jag är den som är den. För jag är inte Den. Jag kan vara självsäker och säga RAKT AV Jag har en fucking hjärna!!!!!!!!!
Horunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0