Alla grabbar säger shooo



Har haft min första lediga dag på väldigt länge. Har varit så sjukt sliten så att jag har känt mig sjuk och inte haft någon kraft i kroppen, så denna dag har varit väl behövd!

Började med att lägga mig på baksidan tillsammans med en kaffe, musik och boken Lasermannen. Hade 27 grader på min underbara bak(sida) och Mexicobrännan började redan titta fram igen.
Åkte sen in till stan för att träffa Mathilda och Alicia så vi gick och åt sallad på ett av stadens alla caféer. Men jag och Mathilda nöjde oss inte med det utan det blev även två latte, bakelser och en varsinn smoothie också. Nu känns det som att jag ska spricka men det var det  totalt värt. Tack Mathilda, my sugarmommaah.

Satt även en rätt ung vuxen man med lappen I am hungry framför sig så ängeln Mathilda tog tillfället i akt och köpte även en sallad till honom.

Imorgon är det återigen jobb som gäller men sen ska jag och Alicia på personalfesten på Globen! Ska bli riktigt kul, men om det inte lever upp till våra förväntningar ska vi ut och röja i Stockholmsstad efter den stora buffén.
Ser bara fram emot att få hänga med Alicia och alla andra sköna nissar som jobbar där, men får ta det någorlunda lugnt då jag jobbar kl 9-20 igen på lördag.. Oh yes, I'm a true warrior! Haha.

Nu ska jag småstäda lite innan jag lägger mig och hamnar i en sen matkoma på soffan.

Ta hand om er.


Jag och Alicia körde en Maria Montazami för några helger sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0